Eerste vellen 😥
25 juni 2024 - Maspalomas, Spanje
Na het douchen waren er bij mij al wat velletjes losgelaten op mijn voorhoofd. Dus die maar even extra insmeren vandaag. Gek genoeg ben ik ook helemaal niet verbrand geweest en iedere dag smeren we ons helemaal in. Maar blijkbaar gaat het verkleuren toch wat harder.Â
We hadden vandaag eigenlijk naar het strand gewild. Maar Robin heeft wat last van zijn enkel. Waarschijnlijk door de fikse wandeling van gisteren. Dus zijn we lekker bij het zwembad gebleven, liggen zonnen, gezwommen en lekkere smooties gedronken. Lekker van vers fruit, dus pitamientjes ook weer binnen.Â
Wel zijn we naar de Nederlandse kroeg geweest om daar de wedstrijd tegen Oostenrijk te kijken onder genot van een bittergarnituur, een colaatje en cocktailtje. De wedstrijd viel tegen maar het was weer gezellig.
Terug bij het appartement heb ik nog even gezwommen. Officieel mag dat maar tot 19.00 uur, maar ik had het zo warm en het zwembad lag er zo rustig bij dat ik de verleiding niet kon weerstaan. En het was heerlijk! Nog even in de laatste zon opdrogen.
Robin is nu ook wat aan het vervellen in zijn nek. Reden om nog een paar dagen te blijven zonnen 😂
2 Reacties
-
Je vader:26 juni 2024Als ik het zo leest dan vermaken jullie je opperbest en dat vervellen moeten jullie maar te koop nemen ik vond het een slechte wetstrijd met veel balverlies groetjes
-
Nicole:26 juni 2024We vermaken ons inderdaad heel goed. En gelukkig nog een week om de vervellde plekken weer bruin te laten worden 😃💋
