Veel wind
26 juni 2024 - Maspalomas, Spanje
Vanochtend na het ontbijt lekker naar het strand gegaan. Heerlijk langs de zee gelopen en een plekje op het strand gezocht. Eerst even de zee in om een beetje af te koelen, om daarna even bij te bruinen 😇
Helaas kwam er na een tijdje een flinke wind op zetten. Op zich niet erg, maar wel als je dan gezandstraald wordt 😥 Dus onze spullen weer gepakt en langs de zee terug gewandeld. Onderweg nog even onszelf getrakteerd op een ijsje.
Terug op het complex was het erg druk bij het zwembad, dus na het douchen maar een tukkie gedaan. Door de warmte wordt je best loom en het is vakantie dus wat maakt het uit. Na een uurtje werk wakker en dacht dan nog even bij ons appartement op het terras te gaan liggen. Nou dat heb ik 5 minuten vol gehouden en toen snel naar binnen. Pfff vandaag had ik echt last van de temperatuur.
Vanavond zijn we tapas gaan eten hier vlakbij. Het was heerlijk en hebben onze buiken vol gegeten. Nu lekker op de bank uitbuiken en zo naar bed, op naar de volgende dag.
2 Reacties
-
Je vader:27 juni 2024Is het vervellen een beetje voorbij. Dan maar bij het zwembad afkoelen.
-
Nicole:27 juni 2024Ja gelukkig wel, de lichte plekjes worden ook weer bruin 😊🥰💋
