Auto huren

23 december 2019 - Corralejo, Spanje

We willen ook nog wat van het eiland zien, dus gaan we een auto huren. Maar viel dat even tegen. Alles vol geboekt tot 1 januari.

Dus dan maar even een koffietje om deze kleine teleurstelling te verwerken. Er staat vandaag veel wind en omdat we naar popcorn beach willen gaan lopen willen we toch eerst even onze vesten gaan halen. Onderweg besloten we om misschien maar beter morgen te gaan. Het is namelijk een uur lopen en het is inmiddels als 1 uur. Dus ook vanmiddag weer lekker bij het zwembad gezeten, waar de wind nauwelijks voelbaar was en het zelfs flink warm begon te worden. Dus een kleurtje hebben we zeker gekregen

De mannen hadden van de week een restaurant gezien waar ze 2 kilo vlees kunnen eten, dus daar zijn we vanavond wezen eten. Heerlijk om te zien hoe ze met z'n tweeën hebben zitten eten en zelfs nog een toetje na namen. Voldaan weer op ons gemakkie terug naar het appartement om weer lekker te slapen en terug te kijken op een heerlijke dag.