Wat een genot

20 december 2019 - Corralejo, Spanje

Ondanks dat het heerlijk warm is koelt het 's avonds wel af en hadden we toch ook een deken op bed nodig. We hebben daardoor in ieder geval lekker kunnen slapen.

Peter heeft lekker broodjes gehaald. We hebben onze tafel bij hun op balkon gezet, het beleg wat we gisteren hadden gehaald meegenomen en hebben zo heerlijk met zijn 4-tjes op balkon ontbeten. Wat een genot is dat! Het besef dat het december is, is helemaal weg. Gek, maar ook heerlijk.

Na het ontbijt zijn we de boel gaan verkennen. Het is nog wat fris, maar lopen toch heerlijk in korte broeken en jurkjes. Wat gewinkeld, rond gelopen, koffie gedronken. Gezwaaid naar de ouders van Marjolein die op de webcam zaten te kijken, hoe grappig is dat. De webcam staat gericht op een strandje vlak bij ons. Marjolein belde haar ouders toen we er waren en ze konden ons live zien. Heel gek maar ook super leuk.

Weer wat gewinkeld en gelopen, waarna het tijd was voor een lekker drankje op een terrasje. Met onze voeten in het strand met een heerlijke zon op onze lichamen. Nog even met de voeten in de zee gestaan, het is wat aan de koude kant maar het geeft zo'n goed gevoel! Op een ander terras de lunch genuttigd en weer terug naar het appartement. Onderweg nog wat boodschappen gehaald, want afwassen zonder afwasmiddel en schuurspons gaat nou eenmaal wat lastig.

Robin en ik zijn nog een stukje gaan lopen via de boulevard waar we een mooi uitzicht hadden op de golven en de surfers die daar ook flink gebruik van maakten.  Via de haven kwamen we weer in het dorp, daar nog wat rondgelopen en zo ook weer terug gewandeld. We waren blij dat we er waren en konden geen stap meer zetten. Misschien toch iets te overmoedig geweest.

Doordat we laat geluncht hadden eigenlijk ook geen trek meer in avondeten en dus lekker "thuis" gebleven. Ook de vermoeidheid komt er nu wel een beetje uit, dus lekker vroeg slapen en kijken wat de dag morgen brengt.

1. Dick en Hennie:
    21 december 2019
    Wat heerlijk het zonnetje. Geniet er maar lekker van hoor. Jullie hebben het verdient.