Terugreis

22 september 2018 - Barendrecht, Nederland

Vroeg opstaan! We worden om 9.15 uur opgehaald bij de receptie van ons appartement.

De poezen hun ontbijtje gegeven, laatste spullen ingepakt en op naar de receptie. We hebben even moeten wachten maar daar was dan de bus die ons naar het vliegveld brengt. Heerlijk dat we niet meer langs andere hotels moesten maar in 1x door konden rijden.

20180922_085002 20180922_090210

Bij het vliegveld werd de spanning toch wel hoger. Zou het echt allemaal wel goed komen zonder onze paspoorten? Bij het inchecken hadden we gelukkig een lieve en meelevende vrouw. Ze was wel blij dat we ook een kopie van onze paspoorten hadden. Ze gaf ook aan dat het bekend was op de vliegvelden en er niemand misbruik van onze paspoorten kon maken. Zo fijn om te horen. Wat een opluchting!

Nog wat geshopt en gegeten en toen naar het vliegtuig. Het verliep allemaal vrij vlot en zaten snel op onze plek. De vliegreis is redelijk verlopen en heeft ongeveer 4 uur geduurd. Leve de staartwind, scheelt weer een half uur vliegen.

Nadat we de koffers van de band hadden gehaald zijn we naar de trein gelopen. Die was er met 8 minuten dus het verloopt allemaal lekker. Met de intercity direct zijn we met een half uur op Rotterdam Centraal. Daar nog de trein naar Barendrecht en rond half 8 stappen we ons huis binnen. Heerlijk om weer thuis te zijn en opgelucht dat er geen moeilijkheden zijn geweest zonder onze paspoorten.

Nu lekker languit op de bank en terugblikken op een toch mooie vakantie!

1. Dick en Hennie:
    23 september 2018
    Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. Welkom thuis.