Warm!

10 september 2018 - Tenerife, Spanje

Heerlijk uitgeslapen! Snel even wat boodschappen gedaan en weer op verkenning.

Op naar de haven. Onderweg genoten van de mooie uitzichten. De bergen liggen altijd in de wolken, maar daar hebben wij gelukkig geen last van. Uitzicht

Eenmaal bij de haven waren we verbaasd dat het maar een kleine haven is. Ondanks dat hier toch de veerpont naar onder andere La Gomera vertrekt.

Het is erg heet vandaag dus na een tijdje rondgelopen en gekeken te hebben zijn we eerst even een broodje gaan eten en terug naar het appartement. Onze zwemkleding aangetrokken en lekker bij het zwembad gaan liggen.

Gelukkig kwam de bewolking nu toch ook onze kant op. Wat een verademing was dat. Als de bewolking er niet was had je het idee lichtelijk gekookt te worden. Dus veel in het zwembad gelegen en blij met af en toe een wolkje voor de zon.

De avond lekker in het appartement en de tuin doorgebracht. De bewolking was nu nog dichter geworden dus het was een heerlijke temperatuur om even bij te komen.

1. Moeders:
    11 september 2018
    Wat leuk is dat zo'n reis veslag. Het is daar ook heel mooi. Nu kan je ervaren hoe het is als heel de dag de zon schijnd en je blij bent wanneer er een wolk voor komt. Liefs.
  2. Nicole:
    12 september 2018