Op verkenning

9 september 2018 - Tenerife, Spanje

Na een heerlijke nachtrust op ons gemakkie lekker wakker geworden en een ontbijtje in de tuin genuttigd. Vandaag de buurt maar eens verkennen. We zijn richting het strand gelopen en over de boulevard gewandeld. Waar geen eind kwam.

Halverwege een lekkere cappuccino gedronken. Moesten ook echt even in de schaduw bijkomen. We klagen zeker niet, want het is zalig die temperatuur, maar moeten even wennen na de afgelopen frisse dagen in Nederland.

Na nog een flink stuk te hebben gewandeld een terrasje opgezocht voor een lunch. Allebei een lekkere entrecote opgepeuzeld en een groot glas fris. We moeten tenslotte ook weer dezelfde afstand teruglopen en op een lege maag is dat niet te doen.

Lekkere lunch Drankje erbij!

Eenmaal weer in ons appartement relaxen in de tuin. De bewolking was geheel verdwenen en dat was goed te merken. Af en toe maar even een douche genomen om een beetje af te koelen.

Na het eten hadden we weer bezoek van onze vakantie kat. Echt een mooi beestje, we mogen hem niet aaien maar komt wel bij ons in de tuin liggen. Lijkt zich erg thuis te voelen.

1. Dick en Hennie:
    10 september 2018
    Wat leuk om zo mee te lezen.
    Wat een leuke kat voor je het weet is hij binnen.
    Groetjes