Tenerife

8 september 2018 - Tenerife, Spanje

Na een dag zonder slaap en een vlucht van 4,5 uur aangekomen op Tenerife. Het duurde wat lang voordat we onze koffers van de band af konden halen, maar ze waren er gelukkig wel allebei. Bij de reisorganisator ons aangemeld en naar de bus om ons af te laten zetten bij de accommodatie. We zijn de eerste bestemming dus dat is prettig.

Om half 1 (lokale tijd = 1 uur vroeger dan thuis) kwamen we aan. De kamer is pas om 2 uur beschikbaar dus nog even wat gedronken en gegeten in het restaurant. Het is een all inclusief accommodatie (niet dat wij dat hebben) maar we konden er wel tegen betaling gebruik van maken. Het was te doen maar blij dat we dit niet iedere dag hoeven te eten.

Ons appartement is best groot en ligt aan een rustige kant. Wat een prettig is aangezien er veel Engelse met hun kinderen hier zijn. Eerst maar even een tukkie gedaan. Daarna wat boodschappen gedaan, de koffers uitgepakt en in onze tuin gegeten.

Het lijkt wel traditie te worden tijdens onze vakanties .... een kat kwam bij ons zitten. Uiteraard hem een stukje ham gegeven. En meneer (of mevrouw) ging daarna gelijk er vandoor. Weten we ook weer waarvoor hij er was. 😁

Onze vakantie kat

Rond half elf maar weer gaan slapen. Moeten toch weer even in het ritme komen.

1. Dick helmstrijd:
    9 september 2018
    Heerlijk hoor !!lekker bijkomen en genieten van het zonnetje. Leuk zo'n blog .zal hem volgen wel leuke foto's erbij doen he !! Xxx