Vakantie!

7 september 2018 - Barendrecht, Nederland

Na allebei nog een dag gewerkt te hebben, de laatste dingen ingepakt. En met de trein naar Schiphol gegaan. Wat is de intercity direct toch fijn! Met 3 kwartier waren we er. Natuurlijk veel te vroeg maar we vermaken ons prima met mensen bekijken. We hebben bij de aankomsthal gezeten en geweldig om te zien hoe mensen elkaar begroeten en te bedenken wat de relatie van de mensen is en of ze elkaar na lange tijd weer zien en of dat het een treurig weerzien is.

Om 4 uur hebben we onze koffers ingecheckt en konden we door de douane. Wilde naar Starbucks om een lekkere koffie te halen maar de rij was te lang. Dus nog even doorgelopen. Toen we het nog een keer wilde proberen zagen we Charlotte en Chris in de rij staan. Zij zijn 31 augustus getrouwd en gaan nu op huwelijksreis. Even met hun staan kletsen, maar de rij groeide alleen maar dus ergens anders wat gedronken en gegeten.

Op ons gemakje naar de gate gelopen waar helaas voor ons ook de nodige jonge gezinnen aanwezig waren. We zijn al flink moe en hopen in het vliegtuig te kunnen slapen zonder gekrijs van de kinderen. Gelukkig hebben we onze mp3 dus die flink wat harder gezet en wel af en toe een stukkie gedaan maar echt slapen was er niet bij. En na 4,5 uur vliegen waren we ook echt gebroken. Maar we zijn er en de vakantie kan beginnen.