Wandeltocht

11 september 2018 - Tenerife, Spanje

Vanochtend zat onze vakantie kat ineens voor de deur. Gisteravond was hij niet geweest dus dachten dat hij de ham toch niet zo lekker vond, maar dat had meneer (of mevrouw) zo weer verorberd.

Wachtend op eten Jammie ham!

Na een lekkere douche het resterende stuk boulevard opgezocht. De andere dagen hadden we maar gedeeltes ervan gelopen. Zo ontzettend lang is de totale boulevard. Omdat het alweer flink warm was moest er ook even vocht geconsumeerd worden. Een leuk terrasje in de schaduw gevonden met echt schitterend uitzicht.

Even verfrissing in de schaduw  Schitterend uitzicht

Na deze rustpauze zijn we nog een stuk verder gelopen tot aan de haven waar voornamelijk de watersporters vandaan vertrekken. En nog waren we niet aan het einde van de boulevard! Toch zijn we weer op de terugweg gegaan. Heen lopen is leuk, maar je moet ook nog eens terug. Zucht.

Weer "thuis" is Robin even gaan slapen en heb ik geprobeerd in de tuin te zonnen. Dat hield ik een kwartier vol en dan weer even bijkomen in de schaduw. Wil ook niet onder de blaren van het zonnen komen te zitten.

Nog lekker uit eten geweest. Moesten er wel weer voor naar de boulevard lopen maar ondertussen waren we wel weer uitgerust en de temperatuur ook wat aangenamer. Dus geen probleem en we hebben het er voor over gehad. De garnalen haalde het niet bij de Portugese..... maar deze smaakten ook prima! En ook de entrecote was goed te smullen!

Ons voorgerechtCanarische garnalenEntrecote champignons