Naar Boedapest

20 september 2021 - Eindhoven Airport, Nederland

Gisteren rond 17.15 uur vertrokken van Barendrecht naar Eindhoven. Wat een heerlijkheid om op zondag die kant op te rijden. We waren dus eigenlijk best op tijd, de auto geparkeerd op zijn logeeradres en op ons gemak naar het hotel gelopen. Na het inchecken begrepen we dat het restaurant niet open was. Dus hebben (helaas) bij McDonald's moeten eten. Ook daar merk je het personeelstekort. We hebben 3 kwartier moeten wachten.

20210919_195136

We hebben redelijk geslapen, bedden waren niet echt geweldig, maar het is wel een stuk relaxter dan in de vroegte van huis vertrekken. Op de luchthaven koffer inchecken en een bakkie gehaald. Even wakker worden. Daarna door de douane en naar de gate. Eigenlijk gaat het allemaal wel gestroomlijnd. Nu wachten totdat we de lucht in mogen op weg naar Boedapest.

IMG-20210920-WA0001

Het vliegtuig waar wij mee moesten vertrekken kwam al kwartier later aan, dus ja, dan vertrek je ook 3 kwartier later.

De reis is prima gegaan, heerlijk onze muziek op de oren, ogen dicht en ontspannen en voordat we het wisten was de daling alweer ingezet.

Het weerzien met mijn ouders is fantastisch!!!! En ga er ook volop van genieten.

20210920_102059

Eindhoven zonnig20210920_103431

Boedapest niet20210920_122701

1. Dick helmstrijd:
    20 september 2021
    Goeie reis veel plezier!!xxx
  2. Josette:
    22 september 2021
    Een fijne vakantie samen en geniet van het samen zijn met jullie ouders / schoonouders 💋
  3. Nicole:
    Dank je wel 💋