Grijs, grauw en fris

7 oktober 2021 - Witteveen, Nederland

Je wordt wel beetje verdrietig als je de gordijnen open doet en ziet dat het erg mistig is. Nu is het natuurlijk ook wel platteland wat het allemaal wat erger maakt, maar we kiezen er toch voor om wat later weg te gaan.

Het viel idd best mee, was nog genoeg zicht en met iets lagere snelheid was het goed te doen. Dus veilig aangekomen in Annen. Leuke winkel gevonden met allemaal spullen uit oude tijden en ook nog eens veel vinyl. Aardige en gezellige eigenaren wie vol passie over hun werk praten.

Daarna Zuidlaren bezocht, en jawel ook Berend Botje gevonden.

20211007_143959

Het dorp bestaat uit een lange weg met aan beide zijden winkels. Lekker geslenterd en ons verwend met een heerlijk bakkie koffie en tompouce

IMG-20211007-WA0004IMG-20211007-WA0005

Nadat we beetje opgewarmd waren op zoek naar een souvenir van Berend Botje. Nou .... gewoon niet te vinden. Daarom maar een blik gekocht waar diverse foto's uit Drenthe op staan en gelukkig ook Berend. Zouden wij nou de enige gekken zijn of is dit een gat in de markt?

Terug in het huisje alvast wat ingepakt zodat we dat morgenochtend niet meer hoeven doen. Nu nog lekker relaxen en genieten van onze laatste vakantiedag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade