Luie zondag

16 september 2018 - Tenerife, Spanje

Omdat het gisteren laat is geworden hebben we vanochtend relaxed aan gedaan. Het scheelt ook dat ze op zondag het appartement niet komen schoon maken. Dus Robin lekker uitgeslapen en ik heerlijk op het gemakkie wakker worden in de tuin.

We hadden poes "Baloe" een tijdje niet gezien, maar vanochtend zat ze ineens weer voor de deur. Uiteraard wat eten aan haar gegeven en ze heeft het heerlijk op zitten peuzelen. Ze heeft zo'n lief koppie. Aaien is niet toegestaan maar eet wel uit mijn hand. Dus daar geniet ik dan ook van.

Rond kwart voor 12 zijn we naar een Ierse pub gelopen om de Formule1 te gaan kijken. Het zat er natuurlijk vol met voetbal fans, maar na het te vragen hadden ze op 1 van de 6 schermen ook Formule1 aan gezet. Genoten van de race en van Max zijn 2e plaats. Ondertussen een houten reet gekregen van de krukken, dus nog even lekker wandelen naar het strand. Er zijn vandaag redelijke golven en het windje is ook heerlijk. Nog wat naar krabben gezocht en genoten van de uitzichten.

Krabben zoeken Rotspartijen in het water

Wat verkoeling gezocht in de shopping centra en een terras op gezocht om lekker wat te eten. Na onze buiken weer vol te hebben op ons gemakje terug gelopen naar het appartement. Een ander en fris shirt aangetrokken en eindelijk de Starbucks bij ons om de hoek geprobeerd. Helaas viel dat tegen, onze instant cappuccino in de ochtend doet zeker niet onder.

Ondanks de vele wandelingen was het toch een heerlijk luie dag. Morgen weer wat actiefs 😁