Naar Stadtkyll

11 maart 2019 - Stadtkyll, Duitsland

Wat een waardeloze bedden! Zelfs Robin vond het verschrikkelijk, nou en dat wil wat zeggen. Die slaapt zelfs op de grond goed. 😏 Gelukkig was de douche heerlijk.

Wat het fijnste is in een hotelkamer is .... een waterkoker zodat je toch een bakkie koffie kan drinken en zo een beetje het gebroken gevoel kunt vergeten.

Eerst naar Roermond! Kijken of er nog wat te shoppen valt. En natuurlijk was dat er. Niet zoveel en goedkoop als de eerste keer dat we hier waren, maar toch nog leuke dingen kunnen scoren.

Onderweg naar Stadtkyll kwamen we langs mooi besneeuwde wegen en weilanden. Maar helaas voor mij gingen we alleen door een besneeuwd stuk en werd het later allemaal weer groen.

Rond 15.00 uur waren we bij het Landalpark, de sleutel opgehaald en naar het huisje. We zijn erg benieuwd! En niet voor niks. Whauw wat is het leuk en mooi. Alles erop en eraan. En een schitterend uitzicht! Hier gaan we het zeker wel een week volhouden.

Woonkamer Open haard Uitzicht Keuken

Slaapkamer Tweede slaapkamer Badkamer Met bad Sauna

Alle spullen op- en ingeruimd. Voel me als een klein kind zoooo gelukkig. Wat blij met dit huisje!!!

In het dorp toch nog wat boodschappen gehaald voor het avond eten. Lekker hamburgers gemaakt. Nu even uitbuiken en straks maar even de sauna proberen 😇

1. Moeders:
    11 maart 2019
    Als Robin slecht heeft geslapen dan was het bed zeker slecht. Het huisje ziet er indedaad heel mooi uit en die sauna is echt wel iets voor jou dus heel veel genieten daar. Heel veel groetjes van ons.
  2. Nicole:
    12 maart 2019