Kringloop en boodschappen

23 september 2025 - Hoenderloo, Nederland

Gisteravond nog even de sauna in gegaan. Het was heerlijk!!! 

Lekker vroeg naar bed gegaan. Het bed is wat smaller dan thuis dus het was wat krap met zijn vijfjes, maar hebben goed geslapen. 

Vanochtend rustig aan gedaan en genoten van de actieve poezenkinders. Ze spelen en rennen wat af hier. Die hebben het prima naar hun zin. En vooral de trap vinden ze fantastisch. 

20250922_182706

20250922_185436

20250923_083523

Maar de open haard gaan we maar niet gebruiken 😂

20250923_104437

Na het douchen naar het winkeltje gelopen voor verse broodjes. Ons huisje staat aan het einde van het park dus gelijk een ochtend wandeling gehad. Lekker om de dag mee te beginnen. 

Het winkeltje hier is best uitgebreid, maar ook prijzig (wat we ook al wisten van voorgaande keren) dus na het ontbijt naar Apeldoorn gereden waar we eerst wat kringloop winkels hebben bezocht. Helaas voor Robin geen singels en ik heb alleen een badmat, ovenwanten en steak messen gekocht voor hier in het huisje.

Boodschappen bij de Jumbo gehaald. Jammer dat we dan bij de auto erachter kwamen dat we drinken voor onszelf zijn vergeten 🫣 Dat halen we dan wel op het park. Maar eerst bij de brasserie even genieten van een drankje en een flinke borrelplank. Het is prachtig weer en hebben heerlijk op het terras gezeten.

20250923_152634

Terug in het huisje hebben de poezenkinders zich prima gedragen en niks gesloopt dus dat is ook goed gegaan. Nu rustig avondje op de bank.

Foto’s

2 Reacties

  1. Dick en Hennie:
    23 september 2025
    Zo dat is een lekkere plank.
  2. Nicole:
    23 september 2025
    Hij was heerlijk!!!! Hoeven vanavond niet meer te eten 😂