Helemaal niks

18 september 2022 - Corralejo, Spanje

Gisteravond dachten we even een uurtje te gaan liggen. Nou dat werden er 2,5 voor mij en Robin wilde toch nog even doorslapen toen ik hem om 20.15 uur wakker maakte. Ach, we hebben vakantie dus waarom niet. Maar je snapt dat we een hele rare nachtrust hebben gehad. Om 23.00 uur ben ik weer naar bed gegaan en toen ik om 3.00 uur wakker werd zat Robin al in de kamer. Wat gedronken en toen weer naar bed. Vannacht wakker geworden van de regen (!) Dus lekker verder slapen. En uiteindelijk waren we er 9.00/10.00 uur uit. De lucht weer helemaal blauw, lekker temperatuutje alleen wel even de balkonmeubels droog moeten maken. Het is een flinke bui geweest, maar hé dat is 's nachts gevallen.

Voor de rest van de dag heerlijk op het terras bij het zwembad doorgebracht. De wedstrijd bekeken,  die helaas verloren is. Maar omdat wij in ons Feyenoord shirt zaten te kijken wel contact gekregen met een stel uit Den Bosch. Zij is voor Feyenoord en hij voor dat clubje uit 020. Af en toe even een babbeltje gemaakt.

20220918_13312520220918_125907

Heerlijk zo'n dagje uit de zon, en effe helemaal niks doen. Alhoewel de cocktails wel  hun werk doen, maar hé, het is vakantie!

Nog een wandeling gemaakt en geshopt. Wat gegeten en nu lekker slapen. Op naar weer zo'n mooie en fijne dag.