Heerlijk vakantie

13 september 2022 - Corralejo, Spanje

Na een bewogen jaar, gaan we heerlijk op vakantie!

We waren te moe om ons te verdiepen waar we naar toe wilden gaan. En hebben besloten de laatste buitenlandse vakantie (buiten Hongarije) nog eens over te doen. En dezelfde accommodatie geboekt als in 2019. Oftewel naar Hesperia Bristol Playa in Corralejo op het eiland Fuerteventura. We hebben het toen prima naar ons zin gehad, dus dat komt helemaal goed.

Omdat er zoveel ellende was op Schiphol met de drukte en de koffers, wilden we alleen vanaf Zestienhoven vliegen en dat was maar goed ook. Maandag waren er weer berichten van lange wachtrijen op Schiphol.

IMG-20220917-WA0000

Daantje heeft ons naar Zestienhoven gebracht en dat was daar perfect geregeld. Waren zo ingecheckt en door de douane. Daar even wat boekjes en drinken gekocht en gaan genieten van de rust totdat we kunnen vertrekken. We installeren ons net toen ik iemand zag die verdomd veel op Rick lijkt, en ja hoor onze broer/zwager zit ook gewoon te wachten op zijn vlucht naar Turkije. Hoe leuk is dat! Heerlijk zitten kletsen totdat we moesten vertrekken. Wat een onverwacht heerlijk en gezellig begin van de vakantie.

We gingen iets later dan gepland de lucht in. Goede reis gehad, met 3 stoelen voor ons 2tjes, dus lekker ruim zitten. En dat is geen overbodige luxe op een vlucht van 4,5 uur.

20220913_10463920220913_145546

Aangekomen op Fuerteventura ging het allemaal voorspoedig. Koffers waren er snel en het busje dat ons naar de autoverhuur bracht stond ook al te wachten. De auto opgehaald en naar ons hotel gereden, daar ook weer alles vlot verlopen.

20220913_16451020220913_16445820220913_16425020220913_164206

Koffers uitgepakt, drankje bij het zwembad gedaan, boodschappen gehaald en toen effe een heel klein tegenslagje. Bij het opruimen van de boodschappen ontdekten we mieren. En niet te weinig. Maar na het melden bij de receptie kwam er direct iemand om het te verwijderen. Oké, het appartement rook even chemisch maar geen mier meer te zien, pfff.

20220913_19334620220913_19404220220913_205427

Saampjes eten gemaakt, genoten van de rust en het feit dat we eindelijk even kunnen relaxen en genieten. Moe en voldaan lekker naar bed, morgen weer een nieuwe dag.

1. Marjolein:
    14 september 2022
    Leuk!! Zitten jullie nu aan de andere kant van het complex?
  2. Ma:
    14 september 2022
    Goede morgen. Heel fijn dat alles goed is gegaan. Wat leuk dat jullie ook Rick nog hebben gezien. Nu kunnen jullie gaan genieten van jullie vakantie. Dikke knuffel van ons.
  3. Dick en Hennie:
    Goedemorgen
    Een hele fijne welverdiende vakantie.
    Lekker genieten dikke knuffel van ons.
  4. Dick helmstrijd:
    Fantastisch!! Genieten maar !! Xxx
  5. Nicole:
    15 september 2022
    Dank jullie wel 💋
  6. Petro Hoogeveen:
    17 september 2022
    Mooie foto's... En mooi uitzicht vanaf jullie appartement 🤗 ...
    Geniet van jullie wel verdiende VAKANTIE 🏖️🌞🥂💯❤️
  7. Nicole:
    18 september 2022
    Dank je wel lieve broer ❤️💋