Lanzarote

28 september 2022 - Barendrecht, Nederland

Gisteravond laat aangekomen in een prachtig hotel. Ze hadden zelfs het restaurant nog open gehouden zodat we allemaal nog konden gaan eten. Nou, eten in overvloed. En ..... gamba's, dus daar hebben we ons tegoed aan gedaan.

In de bus naar het hotel vertelden ze dat we waarschijnlijk rond 5 uur 's middags zouden gaan vliegen, maar dat krijgen we nog definitief te horen. Dus iedereen was wat blijer, lekker een ochtend extra vakantie en zon. Wij hadden ons er ook op verheugd, want het hotel waar we zijn gebracht is vlakbij het verblijf waar wij 7 jaar geleden onze huwelijksreis hadden.

Toen we heerlijk aan de gamba's en al het andere lekkere eten zaten kwamen ze ons vertellen dat we om 8.30 uur opgehaald zouden worden omdat ons vliegtuig om 11.20 uur zou vertrekken. Jammer hoor!!!!

Na het eten nog in en om het hotel rondgekeken en gaan slapen. Daar kregen we ook nog een telefoontje van de receptie om ons in te lichten over de ophaal- en vluchttijd. Dus goed geregeld!

Vanochtend dus vroeg opgestaan, lekker ontbeten, nog even snel naar de zee gelopen, uitgecheckt en de bus in naar het vliegveld.

Daar aangekomen natuurlijk een mega rij om allemaal weer in te checken. We hebben er een uur over gedaan voordat we onze koffers konden inleveren en een nieuwe boardingkaart hadden. Want de bagageband deed het niet, dus iedere keer moesten de koffers weer op een andere band geplaatst worden. Ja, als er dan iets mis gaat, gaat alles mis. Maar een hoop lol tijdens het wachten gehad. We stonden namelijk gelukkig bij leuke mensen en die maakten er (net als ons) ook maar het beste van.

Eenmaal door de douane waren we er al vanuit gegaan dat we nooit op tijd vertrekken aangezien er bij het inchecken na ons ook nog een flinke rij stond voor hetzelfde vliegtuig.

Ook hier is er een terras buiten, dus in de zon en we wachten het wel af. Af en toe even naar binnen om de status te bekijken. En ineens zagen we de meeste medepassagiers in de rij staan, dus maar even gaan kijken, en ja hoor, we gaan vertrekken. Uiteindelijk waren we iets na 17.00 uur op Zestienhoven geland. Daar stond Daantje ons op te wachten en konden we naar huis. Nog wat met Daantje en Sanne gegeten en toen naar ons eigen huis. Onder de warme douche (want wat is het hier koud!) en lekker naar bed.