Druilerige dag

24 september 2022 - Corralejo, Spanje

Gisteravond hadden we al bericht uit Nederland gekregen over de storm die dit weekend verwacht wordt op de Canarische Eilanden. En ook vanochtend diverse berichten hierover ontvangen.

Het was vanochtend wel erg bewolkt en een miezerige regen. Maar de wind viel erg mee en de temperatuur was ook prima.

Na een bakkie bij het zwembad wat boodschappen gehaald en onze handdoeken gepakt omdat de regen was opgehouden en het ook warmer werd. Maar weer bij het zwembad aangekomen was het toch weer gaan miezeren. Dus lekker een drankje genomen en heerlijk ontspannen gezeten, gelezen en een hapje gegeten.

IMG-20220924-WA000120220924_151750

Uiteraard ook gevraagd over de aankomende storm. Maar hier gaven ze aan dat er alleen veel regen wordt verwacht morgen maar dat het verder rustig blijft. Op Tenerife en Gran Canaria schijnt het wel meer te gaan stormen, maar hier blijkt het te gaan meevallen. We wachten het maar gewoon af, hebben het toch niet in de hand en gelukkig nog genoeg leesvoer om ook morgen de dag door te komen.