Venlo

10 maart 2019 - Venlo, Nederland

Vanochtend op ons gemakkie wakker geworden en rond kwart voor elf vertrokken naar Venlo. Het was een rustige reis met wel flinke wind maar was goed te doen. Totdat we in Venlo kwamen .... daar kwam zo'n hoosbui naar beneden dat zelfs de snelste stand van de ruitenwissers het zicht niet beter kon maken. Toch veilig de parkeergarage bereikt.

In Venlo hebben we eerst even een broodje gegeten met een lekkere cappuccino. Daarna was de r erven gelukkig gestopt en hebben we nog wat gewinkeld. In een hele grote platenwinkel wat lp's van Prince, cd's van verschillende artiesten en een ontzettend dik boek over Pink Floyd gekocht.

Rond half 4 zijn we naar het hotel (Campanile)gereden. Het is wat simpel, maar een prima verblijf voor 1 nachtje. Na de spullen in de kamer te hebben gezet nog even wat in de bar gedronken. Dat had niet echt een uitstraling dus daar gaan we zeker de avond niet doorbrengen.

Daarna heerlijk eten bij KFC gehaald en op onze kamer opgepeuzeld. Om vervolgens met een volle maag languit op bed te liggen en tv gekeken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade