Vandaag dan weer naar Nederland?

17 december 2018 - Kopenhagen, Denemarken

Spannende dag!

Maar eerst even genieten van een lekker ontbijtje. Zag er allemaal erg goed uit en je bent dan ook geneigd om teveel te eten, maar hebben ons netjes gedragen.

Helaas is er nog niet veel bekend over onze terugvlucht en kunnen we niet meer doen dan wachten. Dus dit wordt voorlopig een luie dag in het hotel doorbrengen.

11.39 uur Net te horen gekregen dat we waarschijnlijk met een ingelaste vlucht naar Amsterdam kunnen. Uitchecken voor 12.00 uur en op verdere info wachten.

Update 13.15 We gaan vliegen! Om 19.50 uur naar Amsterdam, dan met bussen naar Eindhoven en van daaruit met de auto naar huis. Moeten om half 6 op het vliegveld in Kopenhagen aanwezig zijn. Hangen nu nog in de lobby van het hotel rond en zullen dat waarschijnlijk ook wel blijven doen.

Ons prima vermaakt in de lobby met mensen kijken en het 30 seconden spel. De tijd gaat dan lekker snel voorbij. Om 4 uur de pendelbus naar het vliegveld en dan duimen dat de vlucht ook echt doorgaat. Vertrouwen het pas als we in het vliegtuig zitten. 😁

Op het vliegveld nog een lekker drankje gedaan en ingecheckt zodra het kon. Eindelijk de tickets in onze handen! Op naar Nederland.

De vlucht verliep prima. Op Schiphol aangekomen moest er eerst even gebeld worden naar Transavia om te vragen waar de bussen stonden. Daar kregen ze te horen dat ze nergens van wisten en dus met ca 70 man op zoek naar de balie van Transavia. De man achter de balie bleef lekker verscholen achter zijn desk zitten. De reisregelaars hadden bijna stoom uit hun oren en gingen weer bellen. Via via erachter gekomen dat de bussen klaar stonden. Het heeft helaas een half uur van onze tijd gekost.

Na 1,5 uur eindelijk in Eindhoven,  dan nu nog naar huis. De auto opgehaald en gauw gaan rijden. Om 1 uur 's nachts eindelijk thuis, gauw tukkie doen want de wekker gaat weer om 5 uur. Pfff, een heerlijk weekend geweest, maar gesloopt 😁

1. Dick en Hennie:
    18 december 2018
    Een uitstapje om nooit te vergeten.
    Welkom thuis.