Weer thuis

8 oktober 2021 - Barendrecht, Nederland

Vanmorgen rond half acht opgestaan.  Nog even een zonnebank gepakt nu het nog kan. Daarna alle spullen bij elkaar gezet om in de auto te laden. Ontbijten en huisje vegen en netjes achterlaten. Dat was het dan.

Uiteraard weer zonder snelwegen op pad. Het is en blijft een mooie omgeving. Nog even in Deventer gestopt en wat gewinkeld. Ook dit is een leuk stadje met veel terrassen en gezellige straatjes met leuke winkeltjes.

20211008_124534 De beiaard had het waarschijnlijk erg naar zijn zin en heeft flink wat zitten spelen.

Bij Ede hebben we toch maar gekozen om via de rijksweg verder te gaan. Foute keuze!! 😡 Volgens ons werkt er niemand meer thuis, wat een drama. En wat een domper om zo de vakantie af te sluiten. Toen we voor de zoveelste keer in de file kwamen was ik er helemaal klaar mee en heb de 1e afslag genomen. Gelukkig was daar ook een friethuis dus daar maar wat gegeten en uitgerust.

Getwijfeld wat we zouden doen, weer de rijksweg op of tussendoor rijden. Half uur verschil, dus we hebben de gok gewaagd om de snelweg te nemen en binnen een half uur waren we thuis. Dus goed gegokt.

Toen ik de deur open deed keek ik naar binnen en zag het huis volhangen met slingers en ballonnen met 50. Uiteraard kregen de buurtjes direct de "schuld" van mij, maar zij vertelden dat Petro dit de dag voor mijn verjaardag had gedaan en zij vandaag de ballonnen hebben opgehangen. Echt een geweldige thuiskomst en het gevoel weer even jarig te zijn.

20211008_19370320211008_19370920211008_19371620211008_19372520211008_193830

Nog even met de buurtjes gekletst, auto uitgeladen, beetje opgeruimd en morgen de rest. Ook nog even heerlijk op onze eigen bank hangen en weer thuis zijn!