Reisdag

27 september 2021 - Posterholt, Nederland

Na een heerlijke week is helaas de dag weer aangebroken om afscheid te nemen. Eerst nog gezellig samen ontbeten en nog even alle beesten geknuffeld.

Het weer maakt het allemaal nog triester. Het is begonnen met lichte regen, maar onderweg naar Boedapest werd het toch wel een serieuze bui.

Bij de luchthaven flink geknuffeld met mijn ouders. Wat blijft het ontzettend moeilijk om afscheid te nemen. Maar hopelijk kunnen we elkaar weer snel zien.

De koffer ingecheckt via de zelfservice. Ideaal, het gaat echt vooruit op deze luchthaven. Ook snel de douane door en toen nog even lopen struinen bij de winkels totdat we naar onze gate konden gaan. Ook dat is allemaal prachtig opgeknapt en hoeven we niet meer in een "koeienstal" te staan.

20210927_14090520210927_141933

Het vliegtuig is perfect op tijd vertrokken en netjes op tijd geland. Waar onze auto op ons stond te wachten, dus op weg naar Limburg. Een beetje file gehad, maar rond 18:00 uur bij het huisje aangekomen. De auto uitgeladen, boodschappen gedaan, hapje gegeten en nu languit op de bank.

1. Dick helmstrijd:
    27 september 2021
    Hoi gaat de tijd toch snel hé !!
    Zeker als je zo weer bij je ouders bent
    Maar was een gezellige tijd en weer herinneringen gemaakt ,nu effe bijkomen en nog een paar mooie weken voor jullie !!
    Veel plezier xxx
  2. Nicole:
    29 september 2021
    Precies! En de herinneringen worden flink gekoesterd!!!