Laatste dag

21 september 2018 - Tenerife, Spanje

Vanmorgen eerst de koffers ingepakt zodat we daar niet meer aan hoeven te denken. En of we nog ruimte hebben voor eventuele aankopen. 😎

Op ons gemak naar het dorp en de haven gelopen. Hadden geen zin in een dag bij het zwembad of strand. En aangezien we ook al fllink verkleurd zijn is het misschien ook niet verstandig om nog volop in de zon te gaan bakken.

In de haven lekker gegeten en wat gedronken. Nog genoten van het uitzicht.

20180921_142925 20180921_150032

Terug bij het appartement., de poezen wat te eten gegeven en een uurtje geslapen. Ons opgefrist en weer terug naar het dorp om een heerlijke filetsteak en een t-bone steak te eten. Tegelijkertijd was er een optreden van flamingo danseressen, waar we met bewondering naar hebben zitten kijken.

Uiteraard nog even een cocktail gehaald bij ons vaste café "Coconut Joe's" waar weer een optreden van de gitarist was, wie we aantal dagen geleden ook hadden gezien.

20180921_231350

Was een gezellige afsluiting van onze vakantie. Nu naar bed om nog een beetje te slapen voordat we morgenochtend vertrekken naar het vliegveld.