Kopenhagen

14 december 2018 - Kopenhagen, Denemarken

Vannacht om half 4 opgestaan 😣 Pijnlijk zo midden in de nacht maar het is voor een goed doel. Weekendje Kopenhagen!

We vertrekken met het vliegtuig vanaf Eindhoven Airport, dus eerst nog een uurtje rijden. De vlucht is ook maar een uurtje dus dat is heerlijk. Nog een tripje met de bus naar het hotel. Daar waren we rond 10 uur. Kamers zijn pas na 3 uur beschikbaar dus de koffer in de bagageruimte geplaatst en lekker op pad.

Het is flink fris hier maar gelukkig wel droog. Wat door het centrum gewandeld en genoten van de mooie gebouwen in de stad. Kerstmarktjes bezocht en daar hoort natuurlijk ook een glühweintje bij. Het is weer even wennen om de prijzen om te rekenen maar met een app is dat ook een makkie. De prijzen zijn flink hoger dan bij ons, maar dat wisten we gelukkig ook al voordat we vertrokken.

Hard Rock CafeNyhavnKerstman LegoMooie bouwwerken20181214_125642Haven

Om half 4 weer in het hotel (het is al donker aan het worden) om onze sleutel te halen en even bij te komen van de lange wandeltocht en de kou. Na een lekkere warme douche weer op pad, maar na 2 uur waren we toch wel erg moe en zijn we terug naar het hotel gegaan.

20181214_181029Tivoli

Nog wat te drinken voor in de avond gehaald en liggen nu languit op bed met erg vermoeide voeten. Denk dat het niet lang duurt voordat we in slaap vallen. Maar ...... dan hebben we morgen weer een mooie nieuwe dag voor de boog.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade