Weer even terug

5 oktober 2020 - Putten, Nederland

Vanochtend heerlijk uitgeslapen. We hadden geen ontbijt dus hoefden ook geen wekker te zetten. Lekker op ons gemakkie wakker geworden, spulletjes gepakt en uitgecheckt. Omdat we nog wat moe zijn hebben we getwijfeld of we naar huis zouden gaan, maar uiteindelijk hebben we toch besloten om nog even een paar dagen terug te gaan naar de Veluwe. Daar worden we allebei altijd wat rustiger van. Het is wel een flinke lange rit, maar we hebben de tijd, dus rustig op pad. Uiteraard weer via de provinciale wegen.

In Wijchen hebben we even geluncht en wat door het dorpje gelopen. En dan ontdek je ineens een schattig  kasteeltje. Helaas was het gesloten voor renovatie anders hadden we daar even naar binnen gegaan.

20201005_121346

De routeplanner bracht ons weer via bijzondere wegen op bijzondere plekjes. Zo zaten we ineens in Het Dorp (je weet wel ... van Mies Bouwman) Grappig om dat eens gezien te hebben. In Ede hebben we nog wat gewinkeld en uiteindelijk naar ons hotel in Putten. Nou ja, eigenlijk Koudhoorn. Het hotel ligt midden in het bos. Wat geeft dat toch een relaxed gevoel. Weer lekker gegeten en ik ben even de sauna in geweest. Helemaal voor me eigen alleen en alles er op en eraan. Van voetenbad tot stortdouche en dompelbad. Eigenlijk alles wat je normaal ook in een sauna hebt. Dat is me erg goed bevallen, dus morgen gewoon nog een keer.

IMG-20201005-WA0000

20201006_20300820201006_20311720201006_203010