Eindelijk vakantie

19 september 2021 - Barendrecht, Nederland

Na een bewogen tijd hebben we dan eindelijk vakantie. Helaas is de pandemie nog niet uit ons leven verdwenen en heeft het afgelopen jaar best zijn tol geëist. Maar we zijn positief gebleven ondanks de beperkingen, versoepelingen en het gevoel dat de wereld steeds verdeelden wordt.

Toch kunnen we deze vakantie goed gebruiken om weer even goed bij te tanken en op te laden. Ons werk is er niet rustiger op geworden en we hebben te weinig vrij genomen. Maar nu is het dan zover.

We gaan eerst 8 dagen naar mijn ouders in Hongarije. Eindelijk weer eens. Het is 19 maanden geleden dat ik er voor het laatst geweest ben, en voor Robin nog langer geleden. Gelukkig is mijn moeder 2 maanden geleden 10 dagen bij ons geweest. Maar het is toch heerlijk om mijn vader ook weer in levende lijve te kunnen zien, in plaats van via het videobellen.

De koffers staan al gepakt en kunnen de rest van de dag lekker relaxen. Straks nog even bij de buurtjes wat spullen afgeven, voetbal kijken en dan alvast naar Eindhoven rijden. We hebben onszelf verwend met een hotel overnachting bij het vliegveld. Kunnen we helemaal relaxed vertrekken.  Zin an!!!!

1. Dick en Hennie:
    19 september 2021
    Een hele fijne welverdiende vakantie.
  2. Nicole:
    21 september 2021
    🥰💋
  3. Dick helmstrijd:
    19 september 2021
    Heerlijk hoor !! Verstand op nul en genieten !!
    Hou van jullie xxx
  4. Nicole: