Dagje strand

12 september 2018 - Tenerife, Spanje

Vandaag eens naar het strand. We waren er al een paar dagen langs gelopen maar er niet op geweest. Onze spullen gepakt, onderweg nog wat broodjes gehaald en op naar een goed plekje.

Omdat we allebei niet zo van zand houden (en dat heb je nu eenmaal op het strand 😁) hebben we lekker 2 bedjes en een parasol gehuurd. Met de temperaturen hier is die parasol ook geen overbodige luxe.

Dagje strand

Uiteraard zijn we ook regelmatig de zee in geweest. Het water is super helder en je kunt gewoon zien waar je loopt. Heerlijk! Het zand was wel erg heet. Iedereen rende over het zand heen, er op staan was ook echt onmogelijk. Gelukkig hadden wij onze waterschoenen bij ons en konden op ons gemak over het zand lopen.

Na enkele uren kwam er bewolking en een flinke wind opzetten. Niet dat dat verkoeling gaf, de wind voelde als een warme föhn. De temperatuur werd aangegeven op 33 graden maar het voelde als 40. Omdat we er ook wel een beetje genoeg van hadden zijn we weer op "huis" aangegaan. Daar aangekomen stroomde het zweet over onze lijven. Snel wat gedronken en nog even bij en in het zwembad gelegen.

En zwembad

Toch was het een heerlijke luie dag!!

1. Dick en Hennie:
    13 september 2018
    Klinkt allemaal heerlijk.
  2. Peter:
    13 september 2018
    Heel warm, lekker eten, drinken,.... jullie zullen wel weer p..pbruin zijn!! Geniet ervan !