Naar de bossen

25 september 2020 - Epe, Nederland

Het hotel was geweldig. Ok, het is wat gedateerd, maar voor de rest niets aan te merken. We hadden een kamer met een serre en uitzicht op het bos. Heerlijk!

Gisteravond lekker gegeten in het hotel en nog een paar potjes pool gespeeld. Erg moeten lachen omdat de tafel niet echt recht was en de biljartbal wat verder doorrolde dan nodig was, maar ach we hebben ons goed vermaakt. Ook hebben we prima geslapen, dus dit hotel komt in het boekje om te onthouden.

20200925_094658

Vanochtend na het uitchecken richting Joure gereden. Niet echt de moeite waard om uit te stappen dus gelijk door naar Heerenveen. Daar lekker ontbeten en wat rond gelopen. Nog even naar het Tialf stadion, als je er dan toch bent moet je dat ook gezien hebben. En heel vervelend dat daarnaast een kringloopwinkel zat 😇

IMG-20200925-WA0000IMG-20200925-WA0003IMG-20200925-WA0002

Op de kaart hebben we weer aparte plaatsnamen ontdekt, dus die gaan we maar eens opzoeken. Dus via Wolvega en Steenwijk kwamen we bij Muggenbeet. Ja echt waar, je zal er maar wonen

20200925_13122120200925_131210

En een stukje verder woon je in het plaatsje Nederland. Hoe zou het adres op een brief eruit zien als je daar woont. 😊

20200925_131941

Vervolgens nog wat kringloopwinkels bezocht in Hasselt en Zwolle. Toch grappig om te zien dat ze overal weer andere soorten dingen verkopen en wij houden er van.

Via Wezep naar het hotel in Epe waar we 2 nachten zullen verblijven. Het hotel ligt midden in de bossen en er komt gelijk een soort rust over je heen. Zo fijn!

Na het eten nog een kleine wandeling gemaakt. Bij het hertenkamp gekeken met daarnaast een groot vogelverblijf met een enorme haan. Als je op je hurken zat kon je hem recht in de ogen kijken.

IMG-20200925-WA0001

De route van vandaag

Screenshot_20200925-190405_Maps

1. Dick en Hennie:
    25 september 2020
    Wat leuk, nu zijn we buren.
    In Epe zit de ringloop misschien ook leuk om te kijken.